Efterskole med teater, musik og dans, turnéer, udlandstur, 9.-10.kl. samvær

Kom på en efterskole med TEATER, MUSIK, DANS og FILM. Kom og tag din 9. eller 10.klasse mens du udvikler dine kreative evner og oplever efterskolefællesskabet.

OVERVIEW

This site efterskolenforscenekunst.dk presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have audited twenty pages within the web site efterskolenforscenekunst.dk and found zero websites interfacing with efterskolenforscenekunst.dk. There is three social networking sites enjoyed by efterskolenforscenekunst.dk.

EFTERSKOLENFORSCENEKUNST.DK RANKINGS

This site efterskolenforscenekunst.dk is seeing varying amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for efterskolenforscenekunst.dk

Traffic ranking (by month) for efterskolenforscenekunst.dk

Traffic ranking by day of the week for efterskolenforscenekunst.dk

WHAT DOES EFTERSKOLENFORSCENEKUNST.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of efterskolenforscenekunst.dk Mobile Screenshot of efterskolenforscenekunst.dk Tablet Screenshot of efterskolenforscenekunst.dk

EFTERSKOLENFORSCENEKUNST.DK HOST

We revealed that a lone page on efterskolenforscenekunst.dk took one thousand seven hundred and thirty-two milliseconds to stream. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion I consider this site not secure.
188.166.22.221

I detected that efterskolenforscenekunst.dk is employing the nginx server.

Efterskole med teater, musik og dans, turnéer, udlandstur, 9.-10.kl. samvær

DESCRIPTION

CONTENT

This site has the following on the site, "Dance goes to the movie." Our analyzers noticed that the web site also said " Her er godt at være." The Website also stated " Dance goes to the movie. HER ER GODT AT VÆRE! Udover dit linjefag kan du vælge mellem vores mange forskellige halvårsfag. På den måde får du mulighed for at prøve kræfter med flere forskellige former for scenekunst under dit ophold på Efterskolen for Scenekunst. 24 feb 2018 - 25."

MORE BUSINESSES

Specialefterskole i Grenaa med fælleskab samvær i fokus - Efterskolen Helle

Efterskolen Helle er kendt for at tilbyde meget kvalificeret faglig undervisning i 8 praktiske og kreative linjer . Alle elever på Efterskolen Helle får ved skolestart tilbudt en Ipad til brug i undervisningen. Her finder du vores galleri med billeder fra hverdag, gallafester, lejrture, rejser og meget mere.

Efterskole for ordblinde på Sjælland Ordblindeefterskole

Efterskole for ordblinde - dysleksi. klasse-elever undervises på 3 faglige niveauer i dansk, engelsk og matematik. I kan sagtens søge om optagelse selv.

Efterskoler i Danmark EfterskolePortal.dk

Strand på Danebod, Efterskolen. Et efterskole år svarer til syv menneske år. Bisnapgård, Efterskolen DUI Leg og Virke.

Eftersnacksnack

Fler bilder från sista Eftersnack! Ulf Oppman provkör ett inslag. Vår snygga studio i helbild. Inger förklarar hur saker och ting går till. Kvällens team tar en genomgång inför sändning. Inger Ljung provsitter studion med gästerna Ragnar Granstrand och Clara Lidström. Ulf Oppman, för tillfället studioman, väntar på sin tur. Mikael Åström, sändningsproducent, Gunnar Tufvesson, ljudtekniker, Morgan Anderbom, sändningstekniker. A kontrollrum with a wiew.

Efter Stormen

Jueves, 2 de diciembre de 2010. A renovated flat in Bilbao. A flat from the 1930. In Bilbao, renovated and redesigned by the interior de. to give the atmosphere some light.